Ryssland hotar med anfall
I dagens aftonbladet kan man läsa att Ryssland är oroliga för missilförsvaret som USA vill bygga.

Ja, det är klart, Ryssland är väl oroligt för att bli mer och mer instängt. Många av de gamla sovjetrepublikerna och deras allierade under kalla kriget har ju bytt sida och har nu blivit NATO-medlemmar eller åtminstone samarbetspartners till NATO. Tiderna ändras.
Jo, Ryssarna har få "vänner" Ryssarna ligger efter endel i vapen utvecklingen även om dom har tagit fram endel nytt.
Det återstår att se om USA verkligen gör allvar av sina planer.kan nog tänkas att relationerna till Ryssland blir väldigt frostiga.
Ryssland tror jag skulle bli den största förloraren vid ett krig, och då tänker jag mest på det ekonomiska. Dom är beroende av export och inport av varor till Europa och övriga länder.
Ryssland kommer inte inleda något krig det är bara ett spel dom har.
Från ryssarnas sida så tror jag att man vill ge sken av sin forna stormakt.en kvarleva från Sovjettiden.
Det är som du säger Jimmy,dom är allt för beroende av andra länder.
Vi är alla beroende av varandra. Jag vill inte se ett söndrat och splittrat Europa.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#7 Ryssarna har inte råd med ett krig det skulle bli för kostsamt för deras befolkning.
#7 Det vill inte jag heller draken.