flygvapnet

Här kan du se flygande granen

2015-12-16 08:40 #0 av: Jimmy.L

Om vädret tillåter kommer den flygande julgranen att synas över stora delar av Östergötland på onsdagen. Här är allt du behöver veta.

Corren

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2017-12-18 10:21 #1 av: [Carpinus]1

2017: Flygskolan Malmen skulle genomföra en flygande julgran med fjorton SK60 över Östergötland och Småland idag. Siktförhållandena gör dock att man får avstå, men man hoppas kunna genomföra granflygningen tisdag e.m. istället.

Källa.

"Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra."                                                            (~Margaret Mead, amerikansk kulturantropolog.)

Anmäl
2017-12-18 10:56 #2 av: Jimmy.L

Ja vädret har inte varit med flygvapnet den senaste dagarna. Mycket inställda och flyttande. 

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2017-12-19 11:52 #3 av: [Carpinus]1

Tyvärr var flygvädret lika ogynnsamt idag, så östgötarna går miste om  sin flygande gran i år.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/ingen-flygande-julgran-i-ar

"Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra."                                                            (~Margaret Mead, amerikansk kulturantropolog.)

Anmäl
2017-12-19 11:59 #4 av: Jimmy.L

Vilken osis. Ledsen

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.